http://نام فندوم آیو : Uaena ) You love me ) رنگ فندوم آیو : سبز مغز پسته ای شبرنگ ( Neon/Lime Green ) نام استیج : IU نام اصلی : Lee Ji Eun نام مستعار : Nation’s Little Sister و Nation’s Sweetheart تاریخ تولد : ۱۶ می ۱۹۹۳ علامت زودیاک : برج ثور قد : ۱۶۲ سانتیمتر ( ۵ فوت و ¾۳ اینچ ) وزن : ۴۷ کیلوگرم گروه خونی : A اینستاگرام : dlwlrma توییتر : lily199iu

http://او در سئول کره جنوبی متولد شد. او یک برادر کوچکتر دارد. او به دبیرستان دخترانه Dongduk می‌رفت. آیو سخت تلاش کرد تا بر یک پیش زمینه‌ی فقیر غلبه کند. وقتی او بچه بود خانواده اش به مدت یکسال در یک مکان کوچک یک خوابه که سوسکها در آن پرسه می‌زند زندگی کردند. او کلاس هفتم بود که رسما تصمیم گرفت یک خواننده شود. او در آزمون کمپانی JYP رد شد ولی به کمپانی Leon Entertainment وارد شد. بعدا ، آقای JYP گفت او میخواسته هرکسی که اجازه داده بود آیو برود را آتش بزند.

http://او در سال ۲۰۰۷ کارش را در Leon Entertainment بعنوان کارآموز شروع کرد. او اولین آلبومش “Lost and Found” را در ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۸ منتشر کرد. او برای خوب رفتار کردن با طرفدارانش شناخته میشود ؛ یکی از طرفداران دانش آموزش که او را در یک رستوران دیده گفت آیو با خوشحالی از او استقبال کرده و به او امضا داده و گفته سلامت بمون و به سختی درس بخون.

http://برادر کوچکتر Suzy در مصاحبه‌ای گفته که طرفدار آیو است. همچنین آیو با Yoo In Na که بازیگر است نیز صمیمی است. آیو و یو این نا یک نام مستعار اجتماعی دارند : IU IN NA آیو این نا الگوی اوست و از او الهام گرفته ، همچنین آنها سفر های زیادی باهم رفته اند. آیو به Eunji از Apink هم نزدیک است.

 

دانلود اهنگ پالت از آیو و جی دراگون

 

 

نظرتون چیه که تمام اهنگ های ایو رو بزاریم؟wink

هر اهنگ درخواستی از ایو داشتین بهمون بگین

اگه اهنگی از خواننده هایی جز کیپاپ داشتین بگین

نظرتون چیه که بیوگرافی تمام ایدل هارو بزاریم

اگه بیوگرافی کسی رو دوس داشتین بهمون بگین بزاریم