(سریال های چینی تاریخی پیشنهادی)

🚫ممکنه مطالعه این مطلب طول بکشه

 

 

 

قبل از شروع بگم که

1_من هیچ خلاصه ای در مورد سریال ها نمیزارم چون بنظرم خلاصشم اسپویله و خودمم هیچ وقت خلاصه سریالارو نمیخونم 

2_زیره هر سریال میزنم که چقد دوسش داشتم(از یک تا ده نمره میدم)

3_ مهم ترین نکته اینه که نظراتی که راجب سریال دادم کاملن نظر شخصیه خودمه به هیچ عنوان نقد نیست و هیچ گونه قصد هیت و مسخره کردن ندارم و کاملا صادقانه فقط نظرمو بیان کردم و ممکنه سلیقتون با من جور نباشه و موافق نباشین پس پلیز دونت کیل می:)

 

 

1_ بی وقفه (The Untamed)

قسمت: 50 قسمت ناقابل

ژانر: تاریخی _ اکشن _ درام _ ووشیا

(معنی ووشیا یعنی قهرمان های دنیای رزمی)

بازیگران: Xiao zhan_Wang yibo (دو بازیگر مرد بشدت کراش😂)

نظر بنده: این سریال از روی رمان استاد تعالیم شیطانی ساخته شده که رمانی بشدت عوف دار و صحنه داره ولی تو سریال فقط یه کوشول حس عاشقانه که اونم باید بزور حسش کنی گذاشتن(سریال و رمان جفتش بی ال عه فقط تو سریال کمتر حس میشه گفته باشم)

و اینکه این سریال انیمه و مانگا هم داره (کلن همه چی داره بگردین پیدا میکنین)

_ مهم ترین نکته راجب سریال اینه که تا قسمت 15_16 سریال وارد داستان و ریتم اصلی نشده پس لطفا صبر پیشه کنید تا از قسمت 15بگذره اونوقت میفهمید چی میگم

 

_ این سریال یکی از بهترین سریالای چینی عه که دیدم با بهترین او اس تی که تا حالا شنیدم هر چی از قشنگیش بگم کم گفتم تازه یه مدت به سرم زده بود فلوت بخرم بخاطر تاثیر وی ووشیان و او اس تی خوشمل سریال😂(ورژن فلوت او اس تی سریال خیلی دلبره😂) و پشت صحنه هارم پیشنهاد میکنم ببیینین

 

پ ن :میتونید با خانواده هم ببینید فاقد هر گونه صحنه خارج از عرف حتی بین کاپل های زن و مرد😂

 

نمره ای که میدم: 8.5/10

 


2_ خاکستر های عشق (Ashes of Love)

قسمت: 60 قسمت ناقابل😂

ژانر:تاریخی _ عاشقانه _ ووشیا

بازیگران: Yang Zi _ Deng Lun 

نظر بنده:جز اینکه فیلم محشریه حرف برای گفتن ندارم هر چی بگم اسپویله😂🙌

فقط نگاش کنید

 

نمره ای که میدم: 8.5/10

 


 آنکه بر جهان حکم میراند (Who Rules The World)

قسمت: 40

ژانر: تاریخی _ اکشن _ درام _ عاشقانه _ ووشیا

بازیگران: Yang Yang _Zhao Lu si

نظر بنده: این سریال از روی رمان ساخته شده و بر خلاف رمان سریال هپی اندینگ عه

شیمی کاپل این سریال یکی از بهترین و قشنگتریناس

_ من عاشق او اس تی های اصلی سریالم و بنظرم خیلی قشنگن

 

نمره ای که میدم:9/10

 


رویای عشق ابدی (Eternal Love of Dream)

سه زندگی سه جهان (Three Lives Three Worlds)

قسمت: 56

ژانر: تاریخی _ درام _ عاشقانه _ ووشیا

بازیگران: Dilraba Dilmurat _ Gao Wei Guang

نظر بنده: ینی یه جوری عاشق شخصیت دیجون(نقش اول مرد) شدم که حد نداره 😂 دخملمم که هر چقد از خوشملی و مهربونی و دلسوزیش بگم کم گفتم

_ داستان سریال خیلی قشنگه با اینکه قسمتاش زیاده ولی اصلن خسته نمیشین🥺

_ یه مدت سریالو بخاطر اینکه از موهای بازیگر مردش خوشم نمیومد شروع نمیکردم چون فک میکردم شبیه پیرمرداس🤦 

اما برعکس وقتی سریالو دیدمش بنظرم خیلیم قشنگ میومد

 

نمره ای که میدم: 9/10

 


عشق و رستگاری (Love and Redemption)

قسمت:59

ژانر: تاریخی _ عاشقانه _ درام

بازیگران:Cheng Yi _ Yuan Bing Yun 

نظر بنده: خب عرضم به حضورتون که یه جاهایی رو زیادی کش دادن و طولانیش کردن ولی حتی با این کشش هام بازم قشنگ بود و دوسش داشتم

 

_ دختر داستان تو عاشقانه ها یه مقدار ضعیف بود ولی میتونیم اینو بزاریم پای نداشتن حس شش گانش به مدت طولانی (وقتی یه سریالو دوس داری و میخای ضعفاشو بپوشونی😂)

_ یکی از کراشام تو این سریال جانور معنویه دختره نقش اصلیه خیلی خوبههه😂

 

نمره ای که میدم: 7.5/10

 


 

عشق کهکشانی (Love Like The Galaxy)

قسمت:56

ژانر:تاریخی _ رازآلود _ سیاسی _عاشقانه

بازیگران:Leo Wa _ Zhao Lu si

نظر بنده: در کل سریال قشنگی بود ولی این سریالم خیلی کشدار بود و قشنگ میتونستم بیست قسمت از توش وردارم😂

ولی اکت کاپل سریال خیلی خوب بود 

_برعکس اکثر سریالا که وقتی دختر و پسر داستان با هم ازدواج میکنن باقیه زندگیشونو به خوبی و خوشی میگذرونن ولی تو این سریال نشون میده مشکلات اصلی بعد ازدواج رخ میدن نسبت به سریالای عاشقونه دیگه واقع گرایانه تر بود

 

نمره ای که میدم: 7/10

 


 عشق بین پری و شیطان (Love Between Fairy and Devil)

قسمت: 38

ژانر: تاریخی _ عاشقانه _ ‌کمدی _ ووشیا

بازیگران:Yo Shu Xin _ Dylan Wang

نظر بنده:این سریالو بخاطر گل روی پسرمون دیدم پسرم تو این سریال خیلی کراشه😂🤣

ممکنه اوایل سریال از دختره خوشتون نیاد و فک کنین لوسه ولی به مرور درست میشه دونت ووری

سوم اینکه بازیگر دختر رو ممکنه بلینکا بشناسن این دختر خانوم یکی از شرکت کننده های برنامه ی Youth Whith You بوده که لیسا هم یکی از داورا بوده

سریال خیلی قوی ای نبود ولی واقعا داستان سریال و شیمی زوجشو دوس داشتم و اعصاب خوردی خاصیم نداش

 نقش دوم پسرشم خیلی به دلم نشست😂

 

نمره ای که میدم: 8/10

 


 سمساره جاودان-خرده های عود مانند (Immortal Samsara)

قسمت: 61

ژانر:تاریخی _ عاشقانه _ ووشیا

بازیگران: Cheng Yi _ Yang zi

نظر بنده:این سریالم الکی کشش دادنش میتونست کمتر باشه قسمتاش ولی بازم قشنگ بود

این سریال باعث شد بیوفتم تو خط سیدراما با اینکه قبلشم چن تا دیده بودم ولی باعث سیدرامر شدنم این سریال بود 

 

نمره ای که میدم: 7.5/10

 


عاشقانه ببر و گل رز (The Romance of Tiger and Rose)

قسمت:24

ژانر:تاریخی _ عاشقانه _ کمدی _ درام

بازیگران:Zhao Lu Si _ Ding Yu Xi

نظر بنده:سریال قوی نبود ولی خارج از سلیقه من هم نبود

سریال ذهن درگیر کنی هم نبود

در مورد ژائو لوسی تا جایی که سریالاشو دیدم اکثره نقشاش یه دختره باهوشه که بشدت شیطون و فعاله ولی متاسفانه بعضی از فیلماش شخصیت لوسی هم داره که اونم بخاطر فیلمنامس و مشکل از دخترمون نیس و من به شخصه بازیشو دوس دارم 

 

نمره ای که میدم: 6.5/10

 


عشق پر ستاره (The Starry Love)

عشق هنگام فرود ستاره ها (Love When the Stars Fall)

قسمت: 40

ژانر: تاریخی _ عاشقانه _ ووشیا _ ماجراجویی

بازیگران: Chen Xing Xu _ Landy Li

نظر بنده: سریال همه چی تمومی بود و خدایی خیلی قشنگ بود چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسهnull

نمره ای که میدم: 9/10

 


تا آخر ماه (Till the End of the Moon)

قسمت: 40

ژانر:تاریخی _ عاشقانه_ ووشیا

بازیگران: Luo Yun Xi _Bai Lu

نظر بنده: بدون شک یکی از بهترین سریال هایی که تا حالا دیدم همه چی عالی بود اکت همه بازیگرا-استایل ها - داستان سریال مخصوصا جلوه های ویزه که واقعا ترکوندع بودن تنها مشکل  پایان سریال بود که متاسفانه غمگین بود ولی من قبلش در مورد رمانش خونده بودم و میدونستم اخر رمان هپی اند بوده فقط تو سریال تغییر کرده پس زیاد عصبی و ناراحت نشدمnull

 

نمره ای که میدم: 9.5/10

 


بازگشت از لبه پرتگاه (Back From the Brink)

قسمت: 40

ژانر: تاریخی _ عاشقانه _ ووشیا _ درام

بازیگران: Neo Hou _ Zhou Ye

نظر بنده: خیلی خوشمله و عاشق شیمی بامزه کاپل سریال شدم اما تو قسمتای پایانی حوصله سر بر شده بود و پایانشم چنگی به دل نمیزد حداقل هپی اندینگ بود ولی اوایل سریال خیلی خوب بود 

 

نمره ای که میدم: 8/10

 


زیبایی سرسختی (Beauty Of Resilience)

قسمت:36

ژانر:تاریخی _ عاشقانه _ ووشیا _ فانتزی

بازیگران: Ju Jing Yi _ Guo Jun Chen

نظر بنده: در کل سریال قشنگی بود و باید اعتراف کنم من همه چیزو راجب دخملم دوس دارم پس کلن بدیای سریال به چشمم نمیومد البته به چشم من فقط کند شدن یه سری از قسمت ها فقط به چشم میومد به نظرم مشکل دیگه ای نداشت فقط خیلی کم بود :)

 

نمره ای که میدم: 9/10

 


همه سریالای معرفی شده هپی اندینگ هستین (بجز تا اخر ماه)

این سریالا پیشنهاد من به شمان 

از من به شما نصیحت هیچ وقت سریال در حال پخش شروع نکنید چون وارد چرخه بی انتهای سریال های درحال پخش میشید مثل من که چن ماهه همینجوری فیلم در حال پخش میبینم و سره اومدن هر قسمت پاره میشم 

از اینکه تا اینجا خوندین ممنونم

..